چند مسیج تنهایی........
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

 

کسانی هستند که از خودمان می رنجانیم
مثل ساعت هایی که صبح دلسوزانه زنگ می زنند و در میان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم
بعد می فهمیم که خیلی دیر شده وقتی که تنهایی به سراغمان می آید …
.
.
مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزم و پایان ندارم !
.
.
آنقدر تنهایم که حتی کسی نیست صندلی را از زیر چوبه ی دارم بکشد !
.
.
فکر می کردم تنهایی یعنی
من
سکوت
پنجره های خاک گرفته
اتاق خالی از تو
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !
.
.
دلم بایگانی رویاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند ...
چه اشتباه مهیبی !!!
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد و مرا در پوشه تنهائی گذاشت !


نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت15:17---19 مهر 1392
جهنـــــمـﮯ بـپـــا میــــکنــد

دلــــــــم

وقـــــتـﮯ

شـــــــعرﮯ بیــــــاید و

تــــو

میــــــان آن نبــــاشــــﮯ ..


ایدا اشک تنها
ساعت9:00---18 مهر 1392
دوست گلم وبت عالیه
ممنون ایدا جون از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: